מגזין אביזרים

שמנים ונוזלים לאופנועים – כל מה שאתם צריכים לדעת

שמן לקטנוע ולאופנוע הם נושא שעשוי להיראות פשוט בתחילה, בהחלט יכול להיות מורכב ועמוס בפרטים ואפשרויות. אם גם אתם שואלים את עצמכם, "איזה שמן הוא הכי טוב?", "איזה שמן אני צריך לאופנוע שלי?" המאמר שיעשה לכם סדר. חובת קריאה לכל אופנוען
למידע נוסף

מדריך צמיגי אופנוע

ברוכים הבאים לבית הספר לצמיגים לרכב דו גלגלי! דבר אחד המשותף לכל הרוכבים - הוא שצמיגים הם רכיבים קריטיים עבורכם. לא משנה מה הכלי שלכם, מה הניסיון שלכם וכמה אתם רוכבים בכל יום - הצמיג הוא מה שמחבר אתכם לכביש או לשטח, כך שבחירה נכונה של צמיגים לאופנוע היא בהחלט מהותית לבטיחות, ביצועים ונוחות .
למידע נוסף

אם אנחנו רוצים לייצר את השמן הכי טוב בשוק, אנחנו צריכים לשפר אותו כל הזמן

כך הצהיר דיטר מיכלס, המהנדס הראשי בחברת Motul. דיטר אחראי על התמיכה הטכנית לרוכבים המעוניינים בניתוח שמן המנוע שלהם במעבדת המרוצים של החברה. בין הפגישות במשרדים הראשיים של Motul, הוא מסייע לרוכבים באירועים שונים כגון ראלי דקאר ואליפות ה-EWC. נפגשנו לשיחה על עניינים טכניים לפני כמה שבועות באירוע ה ISDW (מרוץ האנדורו הנמשך שישה ימים).
למידע נוסף

מדוע נוזלי בלמים איכותיים הם דבר חשוב

כאשר אנשים חושבים על חומרי סיכה הם ישר חושבים על מנועים. אבל יש אזור נוסף ברכב שדורש ביצועים ואמינות מעל הכל - הבלמים. בין אם בזמן קביעת שיא הקפה במקצה דירוג במסלול MotoGP או בזמן נהיגה במכונית ספורטיבית בכביש, ביצועי בלמים חזקים שלא יאבדו מכושר הבלימה שלהם חשובים בדיוק כמו ביצועי המנוע.
למידע נוסף