-
עמוד הבית
-
צמיגים ומצברים
-
צמיגים
-
צמיגים לאופנועים וקטנועים
צמיגים לאופנועים וקטנועים
נמצאו 4 פריטים
רשימת מוצרים
-
צמיג קטנוע MA-PRO-R מבית MAXXIS
-
צמיג אופנוע/קטנוע M6029 מבית MAXXIS
-
צמיג קדמי C6501 100/80-17 52H TL
-
צמיגי תיור T-31 מבית Bridgestone
נמצאו 4 פריטים
צמיגים לאופנוע
לא משנה על איזה דו גלגלי אתם רוכבים, לא משנה מה הנסיון שלכם ברכיבה. צמיג האופנוע שלכם הוא החיבור שלכם לכביש. הוא אחראי לבטיחות שלכם.
בחירה נכונה של צמיגים לאופנוע היא מהותית לרוכבים ומהווה גורם חשוב לביצועים ולנוחות.
קצת על מבנה הצמיגים לאופנועים:
- Tread: תבנית הצמיג, החלק הבא במגע עם הכביש וגם החלק שרוב האנשים חושבים עליו בהקשר לצמיגים. תבנית חלקה של צמיג עובדת טוב יותר על משטחים חלקים ויבשים ותבנית "גושנית" מתאימה יותר לשטח ועל כבישים משובשים. יש צמיגי כביש מסוימים עם תבנית צמיג המתאימה יותר לתנאים רטובים וצמיגי שטח עם תבניות המותאמות לתנאי השטח, למשל סלעים, חול או בוץ רטוב. לתבנית משמעות רבה לאחיזת הצמיג את הדרך.
- Bead: בסיס הדופן הוא החלק הנצמד לחישוק הגלגל וגורם לצמיג להישאר במקומו כאשר הוא מנופח. לרוב בסיס הדופן כולל כבל פלדה חזק העטוף בגומי לחיזוק ושיפור האחיזה בחישוק הגלגל.
- Carcass: מדרס, "גוף" הצמיג אשר נמצא מתחת לתבנית החיצונית. צמיגי אופנועים הם לרוב רדיאליים או בעלי שכבות רבודות / מעורבים מבחינת מבנה שלד הצמיג. לצמיגים רדיאליים חגורות מחוזקות, הרצות רוחבית מבסיס דופן בצד אחד לבסיס בצד השני וכמעט תמיד עשויות כבלי פלדה. בצמיגי שכבות רבודות (Bias-Ply) ישנן חגורות חיזוק שלרוב עשויות מסיבים חזקים ומחברות בין שני צידי הצמיג, אבל בזוויות אלכסוניות ולא רוחביות כמו ברדיאליים.
- Sidewall: דופן הצמיג החלק בין בסיס הדופן הנצמד לחישוק לבין התבנית החיצונית. זהו חלק קטן בצמיג, אבל חשיבותו גדולה לבטיחות, לביצועים, להעברת עומסים, התנהגות כביש ועמידות הצמיג לתקרים. לדופן הצמיג אפילו יש השפעה על התנהגות המתלים.
יש לכם עוד שאלות על צמיגים לאופנועים היכנסו הכנו עבורכם מדריך מקיף