צמיג אחורי 180/55ZR17 T-30 73W

צבע:
כמות

מידע נוסף

צמיגי Bridgestone T-31 EVO מספקים יותר שליטה ויותר אחיזה, במיוחד על כביש רטוב, הודות לשימוש בתרכובת גומי שהונדסה במיוחד למטרה זו באמצעות טכנולוגיית ה- NANOPROTECK T31-EVO מציע ביצועים מעולים על כביש יבש ורטוב, בנוסף ליציבות בקו ישר הנדרשת מצמיג תיור. צמיגי ה- T31-EVO הופכים רכיבות תיור לבטוחות ומהנות יותר. מאפיינים עיקריים: T31 • מציעים היגוי משופר, תגובות ליניאריות ואחיזה משופרת על כביש יבש. • תצורת הצמיג החדשה מספקת שיפור בהיגוי ובאחיזה, ע״י ניצול תכונות הקשיחות של התבנית בשטח המגע עם הקרקע. • מבנה חדש ל ״גוף״ הצמיג משרה בטחון בפניה ע״י הגדלת שטח המגע של הצמיג עם הקרקע. • שימוש בטכנולוגיית NanoPro-Tech מעולם מרוצי ה- MOTO-GP מגדילה משמעותית את יעילות הצמיג בטווח טמפרטורות רחב. • מותאם לכל תנאי מזג האוויר עם דגש על ביצועים בכביש רטוב.
צמיג אחורי 180/55ZR17 T-30 73W

מוצרים שאולי יעניינו אותך

<

צמיגים לאופנוע

לא משנה על איזה דו גלגלי אתם רוכבים, לא משנה מה הנסיון שלכם ברכיבה. צמיג האופנוע שלכם הוא החיבור שלכם לכביש. הוא אחראי לבטיחות שלכם.
בחירה נכונה של צמיגים לאופנוע היא מהותית לרוכבים ומהווה גורם חשוב לביצועים ולנוחות.

קצת על מבנה הצמיגים לאופנועים:

  •  Tread: תבנית הצמיג, החלק הבא במגע עם הכביש וגם החלק שרוב האנשים חושבים עליו בהקשר לצמיגים. תבנית חלקה של צמיג עובדת טוב יותר על משטחים חלקים ויבשים ותבנית "גושנית" מתאימה יותר לשטח ועל כבישים משובשים. יש צמיגי כביש מסוימים עם תבנית צמיג המתאימה יותר לתנאים רטובים וצמיגי שטח עם תבניות המותאמות לתנאי השטח, למשל סלעים, חול או בוץ רטוב. לתבנית משמעות רבה לאחיזת הצמיג את הדרך.
  •  Bead: בסיס הדופן הוא החלק הנצמד לחישוק הגלגל וגורם לצמיג להישאר במקומו כאשר הוא מנופח. לרוב בסיס הדופן כולל כבל פלדה חזק העטוף בגומי לחיזוק ושיפור האחיזה בחישוק הגלגל.
  • Carcass: מדרס,  "גוף" הצמיג אשר נמצא מתחת לתבנית החיצונית. צמיגי אופנועים הם לרוב רדיאליים או בעלי שכבות רבודות / מעורבים מבחינת מבנה שלד הצמיג. לצמיגים רדיאליים חגורות מחוזקות, הרצות רוחבית מבסיס דופן בצד אחד לבסיס בצד השני וכמעט תמיד עשויות כבלי פלדה. בצמיגי שכבות רבודות (Bias-Ply) ישנן חגורות חיזוק שלרוב עשויות מסיבים חזקים ומחברות בין שני צידי הצמיג, אבל בזוויות אלכסוניות ולא רוחביות כמו ברדיאליים.
  • Sidewall: דופן הצמיג החלק  בין בסיס הדופן הנצמד לחישוק לבין התבנית החיצונית. זהו חלק קטן בצמיג, אבל חשיבותו גדולה לבטיחות, לביצועים, להעברת עומסים, התנהגות כביש ועמידות הצמיג לתקרים.  לדופן הצמיג אפילו יש השפעה על התנהגות המתלים.

יש לכם עוד שאלות על צמיגים לאופנועים היכנסו הכנו עבורכם מדריך מקיף